piątek, 29 sierpnia 2008

Wierszyki smutne

Zapomne o tym co było
Zapomne o słowie miłoś
Zapomne jak pragnołeś mnie
Lecz nigdy nie zapomne jak mówiłeś,
"KOCHAM CIĘ"

**
Bardzo długo cierpiałam w rozterce,
Gdy boleśnie raniłeś me serce,
Chce zapomnieć, czas płynie jak woda,
PŁAKAĆ?
Nigdy! Po Tobie łez szkoda!

**
Mieliśmy być zarem wiecznie, a jednak razstanie było konieczne.

**
Ostatni uśmiech, ostatnie słowo
Ogromny ból i cichy krzyk,
Chciałam Ci tylko powiedziec,
Że tak jak ja
Nie bedzie Cię KOCHAŁ NIKT!!

**
Są łzy co jak ogień palą,
Śą erca, które się nigdy nie zlą
Są winy, na które nie ma winnego
Więc gdy ktoś płacze nie pytaj "DLACZEGO...!?

**
Każda miłość się zaczyna i...
Te trzy kropki to moje łzy,
Bo postanowiłam sobie twardo,
"Więcej płakać za Tobą nie warto"

**
To już jest koniec
Nie ma już nas,
Żeby to zrozumieć
Musi upłymąć
Długi czas.

**
Ogarnia mnie smutek,
za tym co minęło i nie wróci,
za tym czym tęsknie,
za tym co piekło i niebo kłóci,
za tym który był jedynym,
za tym co me życie skrócił,
za tym co radości mi odebrał,
za tym co w mroku nocy się nie smucił.
za tym co żyje w innej krainie,
za tym co muzyką sie upija,
za tym co już nigdy nie minie,
za tym co me sny ciągle dręczy,
za tym co tylko naturalne uczucia uznaje,
za tym co cały czas mnie męczy,
za tym od którego myśli uwolnić nie mogę,
za tym na którego czekam,
za tym o którym chce zapomnieć
a po prostu nie potrafię.

**
Czasem - tylko czasem
Przychodzi ta chwilaże chcę być obok Ciebie
Gdy noc srebrzysta mija
Chce ujrzeć Twoje oczy
Gdy słońce budzi się
Naprawdę, tylko czasem
Tak kochać mi się chce.

**
Z dala do wspomnień to recepya by zapomnieć

**
Coś się kończy,
Odchodzi w dal,
A szare życie nadal
...TRWA...

**
Byłeś pierwszy w moim życiu,
W sercu pozostałeś,
Ja kochałam, choć w ukryciu,
Ty mnie nigdy nie kochałeś.

**
Jeśli na szerokim świecie
Ktoś serce Ci złamie aż do krwi,
Nie razpaczaj tylko pomyśl,
Tak samo zrobiłeś mi.

**
Jak dobrze nam było
Jak piękny był świat
Lecz wszystko się skończyło
Promyk szczęścia zgasł

**
Nie kochałeś wtedy,
Kiedy ja kochałam.
Teraz chcesz mnie kochać,
Kiedy ja przestałam.

**
Przez Ciebie po nocach nie spałam,
Przez Ciebie często płakałam.
Bo byłeś jedynym chłopakiem,
Którego naprawde kochałam.

**
Odeszłeś tak nagle
Ani się nie pożegnałes
Może nie umiałeś,
A może nie chciałeś.

**
To wszystko jest niemożliwe,
A jednak się kiedyś zdarzyło,
Łączyło nas kilka wspomnień,
I przelotne słowo miłośc.
**
Nie wiem dlaczego Cie pokochałam,
Dlaczego sercu bez Ciebie żle
Dlaczego serce tak mocno bije,
Gdy oczy Twe mijaja mnie.



Brak komentarzy: